Admitere licență 2025
Servicii și politici de sănătate publică (Public Health)
Durata studiilor: 3 ani (6 semestre)
Număr credite: 180
Rezultate finale – sesiunea iulie 2025
📄Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la BUGET și pe locuri cu TAXĂ
Clasament actualizat – 23 iulie 2025
📄Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la BUGET
📄Lista candidaților admiși pe locuri cu TAXĂ
📄Lista candidaților în așteptare (care pot ocupa un loc cu TAXĂ) *
În perioada 24–25 iulie (între orele 09:00–14:00), sunt așteptați să se prezinte la sediul facultății:
▪️Candidații admiși anterior pe locuri cu taxă, care au fost redistribuiți pe locuri bugetate în urma refacerii clasamentului și nu au depus diploma de bacalaureat în original.
▪️Candidații admiși în această etapă, din lista de așteptare, care nu au depus dosarul fizic — aceștia trebuie să aducă dosarul complet, conform tipului de loc obținut (buget sau taxă).
* Candidații din lista de așteptare sunt invitați să se prezinte la sediul facultății vineri, 25 iulie, la ora 14:00, după ce se va putea, eventual, constata existența unor locuri neconfirmate. Alocarea acestor locuri se va face în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere, conform regulamentului.
Rezultate provizorii – 19 iulie 2025 (înainte de confirmări)
📄 Lista candidaților admiși pe locuri finanțate de la BUGET
📄 Lista candidaților admiși pe locuri cu TAXĂ
📄 Lista candidaților în așteptare BUGET
📄 Lista candidaților în așteptare TAXĂ
Confirmarea locului se desfășoară în perioada 20–22 iulie 2025, în intervalul orar 09:00-14:00, la sediul Facultății de Studii Interdisciplinare (București, sector 1, str. Transilvaniei nr. 6, et. 1, Sala Anton Golopenția)
Candidații admiși pe un loc bugetat vor completa formularul de confirmare a locului și contractul de studii și vor depune la Secretariatul Facultății de Studii Interdisciplinare diploma de bacalaureat în original, fișa de înscriere generată de platforma de înscriere (semnată în josul ultimei pagini), copie C.I., copie conformă* a certificatului de naștere (dacă este cazul, și de căsătorie), adeverința medicală (în original), 3 fotografii ¾ și dovada de achitare a taxei de înmatriculare (50 de lei)
Candidații care au obținut un loc cu taxă vor completa formularul de confirmare a locului și contractul de studii și vor depune fișa de înscriere generată de platforma de înscriere (semnată în josul ultimei pagini), copia conformă* a diplomei de bacalaureat, copie C.I., copie conformă* a certificatului de naștere (dacă este cazul, și de căsătorie), adeverința medicală (în original), 3 fotografii ¾ și dovada de achitare a taxei de înmatriculare (50 de lei).
* Copiile simple și copiile conforme ale documentelor se fac în facultate. Pentru aceasta, candidații sunt rugați să aibă asupra lor originalele respectivelor documente sau, dacă acest lucru nu este posibil, să depună copii legalizate ale acestora. Nu se pot face copii conforme după copiile legalizate.
! Nedepunerea documentelor solicitate în format fizic în acest interval este considerată retragere și duce la eliminarea din concurs.
Candidații care nu au obținut un loc la prima generare a clasamentului și se află în lista de așteptare pot opta pentru rămânerea în concurs (clasamentul va fi refăcut în data de 23 iulie) prin completarea formularului de rămânere în concurs dedicat și trimiterea lui la adresa fsi@unibuc.ro până la data de 22 iulie, ora 14:00.
Formularul poate fi completat și la Secretariatul Facultății în perioada 20–22 iulie 2025, între orele 09:00 și 14:00.
Înainte de confirmarea locului, vă recomandăm să lecturați cu atenție contractul de studii și documentele asociate. Acestea conțin informații esențiale privind parcursul academic, drepturi, obligații și facilități universitare.
🖊️ Contractul de studii – PDF
📄 Formularul de rămânere în concurs- PDF
📘 Resurse utile pentru studenți – regulamente, facilități, servicii universitare – PDF
Rezultate provizorii – 2 septembrie 2025
Confirmarea locului se desfășoară în perioada 3–6 septembrie 2025, în intervalul orar 09:00-14:00, la sediul Facultății de Studii Interdisciplinare (București, sector 1, str. Transilvaniei nr. 6, et. 1)
- Candidații vor completa formularul de confirmare a locului, vor semna contractul de studii și vor depune fișa de înscriere generată de platforma de înscriere (semnată în josul ultimei pagini), copia conformă* a diplomei de bacalaureat, copie C.I., copie conformă* a certificatului de naștere (dacă este cazul, și de căsătorie), adeverința medicală (în original), 3 fotografii ¾ și dovada de achitare a taxei de înmatriculare (50 de lei).
* Copiile simple și copiile conforme ale documentelor se fac în facultate. Pentru aceasta, candidații sunt rugați să aibă asupra lor originalele respectivelor documente sau, dacă acest lucru nu este posibil, să depună copii legalizate ale acestora. Nu se pot face copii conforme după copiile legalizate.

Nedepunerea documentelor solicitate în format fizic în acest interval este considerată retragere din concurs.
📄 Formularul de confirmare a locului – PDF
Înainte de a vă prezenta la facultate pentru confirmarea locului, vă recomandăm să lecturați cu atenție contractul de studii și documentele asociate. Acestea conțin informații esențiale privind parcursul academic, drepturi, obligații și facilități universitare.
📘 Resurse utile pentru studenți – regulamente, facilități, servicii universitare – PDF
Rezultate finale – sesiunea iulie 2025
Clasament actualizat – 23 iulie 2025
În perioada 24–25 iulie (între orele 09:00–14:00), sunt așteptați să se prezinte la sediul facultății:
- Candidații admiși anterior pe locuri cu taxă, care au fost redistribuiți pe locuri bugetate în urma refacerii clasamentului și nu au depus diploma de bacalaureat în original.
- Candidații admiși în această etapă, din lista de așteptare, care nu au depus dosarul fizic — aceștia trebuie să aducă dosarul complet, conform tipului de loc obținut (buget sau taxă).
* Candidații din lista de așteptare sunt invitați să se prezinte la sediul facultății vineri, 25 iulie, la ora 14:00, după ce se va putea, eventual, constata existența unor locuri neconfirmate. Alocarea acestor locuri se va face în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere, conform regulamentului.
Rezultate provizorii – 19 iulie 2025 (înainte de confirmări)
Confirmarea locului se desfășoară în perioada 20–22 iulie 2025, în intervalul orar 09:00-14:00, la sediul Facultății de Studii Interdisciplinare (București, sector 1, str. Transilvaniei nr. 6, et. 1, Sala Anton Golopenția)
- Candidații admiși pe un loc bugetat vor completa formularul de confirmare a locului și contractul de studii și vor depune la Secretariatul Facultății de Studii Interdisciplinare diploma de bacalaureat în original, fișa de înscriere generată de platforma de înscriere (semnată în josul ultimei pagini), copie C.I., copie conformă* a certificatului de naștere (dacă este cazul, și de căsătorie), adeverința medicală (în original), 3 fotografii ¾ și dovada de achitare a taxei de înmatriculare (50 de lei)
- Candidații care au obținut un loc cu taxă vor completa formularul de confirmare a locului și contractul de studii și vor depune fișa de înscriere generată de platforma de înscriere (semnată în josul ultimei pagini), copia conformă* a diplomei de bacalaureat, copie C.I., copie conformă* a certificatului de naștere (dacă este cazul, și de căsătorie), adeverința medicală (în original), 3 fotografii ¾ și dovada de achitare a taxei de înmatriculare (50 de lei).
* Copiile simple și copiile conforme ale documentelor se fac în facultate. Pentru aceasta, candidații sunt rugați să aibă asupra lor originalele respectivelor documente sau, dacă acest lucru nu este posibil, să depună copii legalizate ale acestora. Nu se pot face copii conforme după copiile legalizate.

Nedepunerea documentelor solicitate în format fizic în acest interval este considerată retragere și duce la eliminarea din concurs.
Candidații care nu au obținut un loc la prima generare a clasamentului și se află în lista de așteptare pot opta pentru rămânerea în concurs (clasamentul va fi refăcut în data de 23 iulie) prin completarea formularului de rămânere în concurs dedicat și trimiterea lui la adresa fsi@unibuc.ro până la data de 22 iulie, ora 14:00. Formularul poate fi completat și la Secretariatul Facultății în perioada 20–22 iulie 2025, între orele 09:00 și 14:00.
Înainte de confirmarea locului, vă recomandăm să lecturați cu atenție contractul de studii și documentele asociate. Acestea conțin informații esențiale privind parcursul academic, drepturi, obligații și facilități universitare.
📄 Formularul de rămânere în concurs- PDF
📘 Resurse utile pentru studenți – regulamente, facilități, servicii universitare – PDF
Servicii și politici de sănătate publică (Public Health)
Locuri disponibile:
Locuri buget: 25
Locuri cu taxă: 50
| Nr. Crt. | Domeniul de licență | Programul de studii universitare de licență | Forma de învățământ | Capacitatea de școlarizare | Acreditare (A) sau Autorizație de funcționare provizorie (AP) | Forma de concurs | Locuri BUGET | Locuri cu TAXĂ |
| 1. | Științe Administrative | Servicii și Politici de Sănătate Publică (Public Health) | IF | 75 | AP | Concurs de dosare* | 25 | 50 |
*Formula de calcul a mediei de admitere este următoarea:
50% nota obținută la proba scrisă de Limba și literatura română în cadrul examenului de bacalaureat + 50% nota obținută la o altă probă scrisă din cadrul examenului de bacalaureat (la alegerea candidatului)
Calendarul admiterii iulie 2025
Documente necesare la înscriere (scanate sau fotografiate, în format pdf. sau jpg., cu dimensiunea maximă de 5 Mb)
1) diploma de bacalaureat / diploma echivalentă cu aceasta sau adeverință (în cazul liceelor la care nu s-au eliberat diplomele, pentru promoția 2025) eliberată de către instituția de învățământ, în care se menționează media generală de la examenul de bacalaureat, notele la probele examenului de bacalaureat, termenul de valabilitate și faptul că nu a fost eliberată diploma.
• Absolvenții învățământului liceal din sisteme internaționale acreditate și recunoscute de Ministerul Educației și Cercetării au dreptul de a participa la procesul de admitere în învățământul superior românesc, inclusiv în anul absolvirii studiilor liceale, prin procedură de acceptare condiționată elaborată la nivelul Universității, urmând a aduce în maximum 6 luni de la admitere diploma echivalentă de bacalaureat internațional. Acești candidați vor prezenta o adeverință eliberată de liceul la care sunt înscriși care atestă situația școlară până la data înscrierii la concurs.
• Pentru candidații care au promovat examenele de bacalaureat în sesiunile corespunzătoare anului școlar 2024 – 2025, în baza acordului scris al acestora, Universitatea din București/Facultatea de Studii Interdisciplinare se poate interconecta la Sistemul Informatic Integrat al învățământului din România (SIIIR) în vederea preluării datelor personale și a rezultatelor obținute la bacalaureat ale acestor candidați, caz în care nu este necesară adeverința eliberată de către instituția de învățământ.
2) Documentul de recunoaștere a studiilor efectuate în afara României, conform prevederilor legale în vigoare la data înscrierii (dacă este cazul). Detaliile despre documentul de recunoaștere pot fi accesate aici.
3) certificatul de naștere (și, dacă este cazul, certificatul de căsătorie)
4) adeverința medicală tip din care să rezulte că solicitantul este apt pentru înscrierea la facultate (nu mai veche de 90 de zile)
5) fotografie ¾ cm
6) C.I. (valabilă)
7) chitanță de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere sau dovada plății online a acesteia (taxa de admitere este de 150 lei)
8) fișa de înscriere – documentul nu se încarcă de către candidat, el este generat de platforma de admitere după finalizarea procesului de înscriere și se depune (printat și semnat în josul ultimei pagini) odată cu dosarul, în momentul confirmării locului.
Pentru înscrierea ca olimpic, se va încărca un document (unic) care conține diploma / diplomele obținute la olimpiade și concursuri naționale/internaționale (în platforma de înscriere, Diploma de atestare a performanțelor olimpice)
Candidații care au mai fost înscriși la o altă facultate (indiferent dacă au absolvit-o sau nu) trebuie să adauge o adeverință din care să rezulte numărul de ani finanțați și numărul semestrelor în care au obținut bursă.
Candidații care solicită scutirea de taxa de înscriere la concursul de admitere (cu vârsta mai mică de 26 de ani) vor încărca, în locul dovezii de plată, unul dintre următoarele documente:
• adeverință de la DGASPC din județul/sectorul de reședință din care să rezulte că se află sub măsura de protecție socială
• certificatul/certificatele de deces al/ale părintelui/părinților (în cazul candidaților orfani) – scanate într-un singur document
• dovada provenienței candidatului din familie monoparentală
• adeverință din care să rezulte calitatea de personal didactic sau didactic auxiliar a susținătorului legal (în activitate sau pensionat)
• adeverință din care să rezulte calitatea de personal încadrat în Universitatea din București a susținătorului legal
• diploma/diplomele care atestă performanțele olimpice pentru candidații la studiile universitare de licență, absolvenți de liceu cu diplomă de bacalaureat, care au obținut în perioada studiilor liceale premii (I, II sau III) la olimpiadele internaționale recunoscute de M.E.C. sau premiul I Ia olimpiadele naționale
Informații despre înscrierea la concursul de admitere a cetățenilor străini pot fi accesate aici.
📄 Numărul de locuri și modalitatea de admitere – PDF
Calendarul cadru al admiterii UB
Regulamentul de admitere licență 2025
Situații speciale
- 75 locuri
Calendar admitere:
- înscrieri sesiunea iulie: 1 – 26 iulie 2024 (09:00 – 14:00, de luni până vineri)
- înscrieri sesiunea septembrie: 2 – 16 septembrie 2024 (09:00 – 14:00, de luni până vineri)
- date limită de afișare a rezultatelor: 31 iulie, respectiv 21 septembrie
Acte necesare la înscriere:
- Fișă-tip de înscriere descărcare
- Diploma de bacalaureat sau adeverință pentru promoția 2024
- Certificat de naștere (original și copie)
- Certificat de căsătorie (dacă este cazul)
- Diploma de olimpic (pentru candidații olimpici)
- Adeverință medicală-tip
- Două fotografii tip buletin de identitate
- Copie C.I
- Copie ordin de plată pentru taxa de înscriere
Taxa de înscriere: 150 lei
- Taxa se achită doar în contul Facultății de Teologie Baptistă, deschis la BCR
- IBAN: RO78 RNCB 0076 0104 5262 0068
Procesul de admitere:
- Înscrierea se poate face online sau la Secretariatul Facultății.
- Nota de admitere se compune din 40% media Examenului de Bacalaureat și 60% nota obținută la eseul pe tema „O mărturie creștină în societate”.
Probe de admitere:
- Concurs de dosare
- Eseu pe tema „O mărturie creștină în societate”
Informații suplimentare:
Pentru detalii și asistență, candidații se pot adresa Secretariatului Facultății de Teologie Baptistă.
- Adresa: str. Berzei nr. 29, sector 1, București
- Telefon: +4 021 314 76 41 sau +4 021 314 35 56
- E-mail: secretariat@ftb.unibuc.ro